پوكه بادامي و انواع آن ها

تجربيات ما در اختيار شما

پوكه بادامي و انواع آن ها

۱۰ بازديد

پوكه بادامي داراي انواع مختلف و كاربردهاي متنوع است.


به همين جهت براي دسته بندي راحت تر پوكه‌ها را بر حسب سايز از هم تفكيك مي‌كنند كه در اين اينجا قصد داريم به پوكه معدني بادامي قروه كردستان كه يكي از انواع پوكه معدني قروه است بپردازيم. پوكه معدني بادامي به پوكه‌هايي گفته مي‌شود كه داراي سايزبندي بين 18 الي 26 ميليمتر هستند.

كيفيت پوكه معدني هم مانند ساير محصولات براي سنجش كيفيت داراي پارامترهاي خاصي است كه با توجه به مصرفي كه داريد بايد پوكه مناسب خود را تهيه و خريداري كنيد يكي از مهم‌ترين پارامترهاي كيفيت بر اساس وزن پوكه است در واقع هرچه وزن پوكه هاي معدني كمتر باشد از كيفيت بيشتري برخوردار هستند.

كيفيت پوكه بادامي قروه در  كردستان در مقايسه با خيلي از پوكه هاي استخراج شده بالا است زيرا وزن هر متر مربع پوكه معدني  قروه حدود ۵۰۰ الي ۶۰۰ كيلوگرم است كه از معادن واقع در احمد آباد در توابع كردستان استخراج مي شود.

پوكه بادامي احمدآباد به پوكه‌ معدني گفته ميشود كه از معادن واقع شده در روستاي احمد آباد واقع در شهرستان قروه استان كردستان استخراج مي‌شوند . كشور ما داراي معادن متفاوتي از سنگهاي آتشفشاني است كه سنگ هاي هر معدن متناسب با شرايط و ساختاري كه دارند كيفيت و كاربردهاي متفاوتي دارند كه گفته مي‌شود يكي از بهترين پوكه هاي استخراج شده پوكه هاي بادامي احمدآباد قروه هستند كه تنوع بالايي هم دارند يك نوع پركاربرد پوكه هاي احمد آباد پوكه معدني بادامي سياه رنگ قروه است.

پوكه بادامي سياه قروه يكي از انواع سنگ پوكه معدني قروه است كه به خاطر رنگ سياه آن به آن پوكه بادامي سياه قروه گفته مي‌شود. در واقع در ايران دو رنگ پوكه هاي سياه يا اسكريا و پوكه‌هاي سفيد يا پوميس هستند. كه پوكه سياه رنگ معمولا در شهرستان قروه به وفور يافت مي‌شود و مي‌توان گفت 80 درصد پوكه مورد نياز در كشور از معادن قروه كردستان استخراج مي‌شوند. علاوه بر رنگ ظاهري اين دو نوع پوكه از نظر مقاومت تفاوت‌هايي دارند در واقع پوكه معدني سياه به علت داشتن بافت زبر و سخت، كاربردهاي فراواني در توليد بلوك پوكه اي سبك، در ساختمان سازي دارد.از طرفي پوكه سفيد  يا پوميس به دليل استحكام پايين و بافت نرم تر بيشتر به عنوان تزيين در فضاي سبز و گل فروشي‌ها كاربرد دارد و يا با پوكه سياه تركيب مي‌شود.

كاربردهاي پوكه بادامي بسيار زياد است كه ما در اينجا به تعدادي از آنها اشاره خواهيم كرد.

پوكه معدني بادامي احمدآباد در صنعت‌ها و به شيوه‌هاي بسيار زيادي كاربرد دارد، كه شناخته شده‌ترين كاربرد آن و بيشترين كاربرد اين نوع  از پوكه در شيب دار كردن سقف ساختمانها و هم سطح نمودن كف طبقات است. زيرا پوكه معدني به دليل اينكه در دماي بالاي زير زمين توليد مي‌شوند داراي سختي و مقاومت بالايي هستند و با جايگزين كردن آنها سازه‌هاي محكم تري خواهند داشت .

 استفاده در كشاورزي به عنوان خاك سبك و حفظ كننده رطوبت خاك، گلدان و فضاي سبز آپارتماني.استفاده در راهسازي به عنوان بستر يا روسازي، ساخت تونل، سد سازي

استفاده در محيط زيست به عنوان عنصر تصفيه كننده آب و فاضلاب .

عمر مفيد بيش از ۱۰۰ سال اين دانه هاي پوكه بادامي سياه چندين برابر انواع پوكه معدني بي كيفيت مي باشد. يكي از دلايل عمده مصرف اين محصول در دنيا عمر بالاي آن مي باشد.مقاوم در برابر آتش و يخ زدگي است.

جهت خريد پوكه معدني بادامي از شهر قروه در كردستان دريافت آن در ظرف كمتر از ۴۸ ساعت در مقصد با ماشين تريلي هاي كمپرس و ده چرخ

جهت سفارش و مشاوره خريد پوكه بادامي با شماره‌هاي زير تماس بگيريد يا با مراجعه به سايت ما مقدارپوكه بادامي خود را سفارش دهيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.