پوكه ماسه اي و انواع آن ها

تجربيات ما در اختيار شما

پوكه ماسه اي و انواع آن ها

۱۲ بازديد

پوكه ماسه اي يكي ديگر از انواع پوكه معدني قروه كردستان  است. اندازه پوكه ماسه اي بين ۱ تا ۵ ميليمتر مي باشد . وزن هر متر مكعب  پوكه ماسه اي قروه بين ۸۰۰ الي ۹۰۰ كيلوگرم مي باشد. اين در حالي است كه وزن هر متر مكعب  پوكه ماسه اي معمولي تقريبا ۹۰۰ الي ۱۰۰۰ كيلوگرم است كه اين اختلاف وزن نشان از كيفيت بالاي پوكه ماسه اي قروه دارد.در كل انواع مختلف پوكه معدني قروه در حجم مشخص ، مثلا يك متر مكعب از پوكه ساير مناطق بين ۱۰۰ تا ۲۰۰ كيلوگرم سبكتر است . سبكي و درجه سختي بالا دو ويژگي برتر پوكه قروه است كه آن را به بهترين پوكه كشور تبديل كرده است .براي توليد بلوك هاي سقفي و ديواري و براي ساخت بتن سبك  از پوكه ماسه اي استفاده مي شود كه به طور چشمگيري وزن محصول ساخته شده را كاهش مي دهد. با استفاده از پوكه ماسه اي در توليد انواع بلوك با توجه به اينكه حجم معيني از بلوك را پوكه معدني تشكيل مي دهد در نتيجه محصول ساخته شده وزن پاييني دارد . از طرفي چون پوكه ماسه اي داراي درجه سختي بالايي است و مقاومت بسيار بالايي دارد ؛ بلوك ساخته شده بسيار محكم و مقاوم خواهد بود 

انواع مختلف پوكه معدني در ساخت و سازها مورد استفاده قرار مي گيرد . هركدام از انواع آن داراي خاصيت معين و مربوط به خود است كه اين امر باعث مي شود هر نوع پوكه در مكان خاصي و در مورد معيني استفاده شود . مثلا براي پشت بام مي توان از پوكه بادامي يا فندقي استفاده كرد ، اين كه از كدام نوع استفاده شود بسته به نوع ساختمان و نظر معمار متفاوت است و در مكان هاي مختلف با هم متفاوت است.همانطور كه از مزاياي پوكه معدني قروه گفتيم اين نكته را نيز بايد اضافه كنيم كه پوكه قروه علاوه بر ويژگي هاي خاص داراي قيمت بسيار مناسبي است . به طوري كه خريد آن در نقاط دوردست ايران هم مقرون به صرفه خواهد بود. به همين دليل است كه پوكه قروه به سراسر نقاط ايران ارسال مي شود و مشتريان نيز از محصول دريافتي رضايت كامل را دارند.پوكه  ماسه‌اي يكي از انواع پوكه معدني قروه است كه سايز آن بين 0 الي 5 ميليمتر است.پوكه ماسه‌اي نسبت به ماسه معمولي وزن بسيار كمتري دارد.پوكه ماسه‌اي كاربرد بسياري دارد و به دليل سايز و وزني كه نسبت به ماسه معمولي دارد بيشترين كاربرد پوكه ماسه‌اي در كارگاه‌هاي ساخت بتن، بلوك زني و پر كردن سطوح لوله كشي‌هاي ساختماني استفاده مي‌شود.با جايگزين كردن پوكه ماسه‌اي بجاي ماسه شسته يا ماسه رودخانه‌اي وزن سازه‌هايي مثل بتن و بلوك خود را كاهش دهيد.

پوكه ماسه  به دليل اينكه در دماي بالاي زير زمين توليد مي‌شوند داراي سختي و مقاومت بالايي هستند و با جايگزين كردن آنها سازه‌هاي محكمتري خواهيد داشت.

نامهاي ديگر پوكه معدني ماسه‌اي عبارتند از: پوكه بتن، پوكه بلوك زني، پوميس ماسه‌اي، پوكه ريز.

كيفيت پوكه معدني بر اساس وزن پوكه است هر چه وزن كمتر كيفيت بيشتر.

كيفيت پوكه ماسه‌اي قروه به صورتي است كه وزن هر متر مربع ۸۰۰ الي ۹۰۰ است كه از معادن احمد آباد استخراج مي گردد ما اولين وبزرگترين توليد كننده پوكه ماسه در سطح كشور با بيش از نيم قرن سابقه كار و توليد مفيد مي باشيم كه داراي كيفيت عالي ، سبك ،مقاوم ، عايق صدا وحرارت و مقاوم در برابر انقباض ها و انبساط هاست.

هموطنان گرامي براي خريد پوكه ماسه و يا جهت مشاوره مي توانند با شماره تلفن هاي زير تماس گرفته و يا به سايت ما مراجعه كنند و اطلاعات لازم را به دست آورند.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.